Workshop i strategisk storytelling

Storytelling er en populær disciplin i virksomheder, fordi det skaber fortællinger om virksomheden, som medarbejdere og kunder husker. Ved at bruge storytelling gør du din målgruppe langt mere modtagelig over for dit budskab og dermed produkt eller ydelse.

En workshop i strategisk storytelling giver dig og dine medarbejdere værktøjerne til at komme i gang med at implementere storytelling i din virksomhed på strategisk vis. Med andre ord tager vi i workshoppen afsæt i virksomhedens DNA, værdier og målgruppe og bygger en strategi for jeres storytelling op på det.

Workshop i strategisk storytelling

“Det var et super godt og brugbart oplæg, og jeg gik hjem med ny inspiration til at lege med ord og indhold. Helena gav gode tips til, hvordan vi får lavet spændende og vedkommende storytelling.”

– Birthe Vembye, Netværket TAK

Med workshoppen får du

  • et konkret overblik over din DNA og værdier. Det danner fundamentet for din storytelling
  • en klarlægning af din målgruppe, så du ved hvilke typer ord, du skal bruge i din storytelling
  • værktøjer til at bruge storytelling på dit indhold på tværs af kanaler.

Ønsker du tips og tricks til kommunikationen på en udvalgt kanal, f.eks. LinkedIn? Workshoppen kan sagtens tilpasses dit behov for fokus på en kanal eller lignende.

Hvem henvender workshoppen sig til?

Workshoppen henvender sig særligt til

  • virksomheder, som har et ønske om at bruge mere storytelling i deres kommunikation. Måske du synes, der mangler en bedre kobling til jeres strategi, DNA eller værdi. Måske du blot ønsker at skabe mere spændende fortællinger om virksomheden. Fortællinger der begejstrer og engagerer.
  • netværk, f.eks. netværk for soloselvstændige, der selv varetager kommunikationen i virksomheden og har brug for hands-on værktøjer til at komme i gang med storytelling.

JEG HAR BL.A. LØST OPGAVER FOR:

Referencer - JNSN Kommunikation

PROFILBILLEDE

Skal jeg holde workshop i din virksomhed eller dit netværk? Kontakt mig og få tilsendt et tilbud.