Om Helena JNSN

PROFILBILLEDE

God kommunikation har optaget mig, så længe jeg kan huske.

Hvad gør en virksomhedskommunikation god? I min optik er opgaven for virksomheder i dag at mestre at kommunikere såvel troværdigt som interessant. Mine erfaringer (tjek gerne min LinkedIn-profil) igennem årene har ført mig frem til denne opfattelse samt givet mig kompetencerne til netop at hjælpe virksomheder med at skabe identiteter og brands, der bygger på noget reelt samtidigt med at være interessante for målgruppen. Troværdig storytelling kalder jeg disciplinen.

Det gode brand

Uddannelsesmæssigt har jeg en cand.ling.merc. engelsk i PR og International Markedskommunikation samt en tillægsuddannelse i journalistik, og samspillet mellem de to uddannelser er pudsigt nok meget kendetegnende for min tilgang til at skabe gode brands. Corporate journalism kaldes integrationen af journalistikken i virksomheder. At skabe troværdighed i en instans hvis succes afhænger af at være bedre end de andre. Det synes jeg er enormt spændende at arbejde med. Det er en længere snak, som du evt. kan læse mere om i min udgivelse her.

Andre JNSN-projekter 

Ud over min passion for kommunikations- og brandingområdet så er jeg iværksætter med stort I. Jeg er medstifter/partner hos den sundere takeaway-portal Fitmeal Takeaway, hvor folk kan bestille den sundere takeaway fra de bedre restauratører og få denne leveret lige til døren. Jeg er også medstifter af netværket UMOK for kommunikations- og markedsføringsfolk i Aarhus-området. Tag endelig fat i mig hvis du har lyst til at høre mere om ovenstående og netværke yderligere.