LinkedIn-virksomhedsside: 3 facts

Har I en virksomhedsside på LinkedIn? Her er 3 ting, du måske ikke var klar over: 

1) Like jeres virksomhedsopslag som dig selv

Som administrator af jeres virksomhedsside skal du være opmærksom på følgende: Liker, kommenterer eller deler du en update fra selve virksomhedssiden via den bærbare, vil det altid være på vegne af virksomheden. Hvis du ønsker at engagere dig med indholdet personligt, har du 2 muligheder: 1) Find updaten på din LinkedIn-startside og engager dig med opslaget her. 2) Kan du ikke finde updaten på startsiden? Gå til virksomhedssiden fra din mobil. Så agerer du personligt. Logisk? Ikke så meget, men sådan har LinkedIn nu engang valgt, at det skal fungere. 

like-som-virksomhed

2) Tilpas opslag med eget valg af billede og tekst

Laver du et link i dit opslag, finder LinkedIn et billede fra dit link, som det vurderer passer ind. Men det er ikke altid, billedet er lige godt. Fortvivl ej. Du kan indsætte dit eget foretrukne billede til at understøtte opslaget og linket. LinkedIn indsætter også tekst fra linket; det kan du også selv tilpasse. 

like-og-deling

3) Få jeres virksomhed frem i søgningen

I redigeringssektionen på jeres virksomhedsside har du mulighed for at tilføje virksomhedens specialer. Udover at det fortæller, hvad jeres virksomhed beskæftiger sig med,  fungerer ordene som søgeord, som hjælper jeres virksomhed med at blive fundet frem i søgninger.

specialer

Jeg har mange andre fif til jeres virksomhedsside på LinkedIn. Har du et spørgsmål (om I har en virksomhedsside eller ej), så stil det nedenfor. Så skal jeg forsøge at hjælpe dig efter bedste evne.

Skriv et svar